Alla inlägg under september 2012

Av Emilie Öberg - 26 september 2012 23:47

Vilket dåligt väder de ha vare idag. Mörkt, kallt å regnit. ( å na disss)

Vare in till stan idag till mamma å ätit mat för att sen gå ner på tjejkväll på stan. Åååå va de va mycke folk.. Vart lite trångt med 3 st vagnar, Frida och Enya följde ju oxå med vilket var mycket trevligt! Va ju tur jag tog 2 vagnar å inte dubbel vagnen iaf. Mamma å vicki turades om å styra felicia å jag styrde elwira.
Hittade de jag skulle iaf å inget annat. Så känner mig ganska duktig :)

Näe nu kanske jag ska försöka sova lite innan nån av tjejerna vaknar igen. Har vare några vakna nätter nu igen men de går ju i perioder så de ska nog gå bra. Få ju vila då felicia e på dagis en stund om de behövs så.

Av Emilie Öberg - 24 september 2012 19:59

Ola har sin första eftermiddagsvecka på jätte länge vilket gör att jag är hemma med barnen själv. Hittills ha de ju gått bra men nu när dom ska sova verkar de gå mindre bra. Elwira ha ju typ sove hela dan så hon ligger å sprattlar som en galning å Felicia springer runt å vill icke sova. Hon ser ut såhär!

Av Emilie Öberg - 10 september 2012 08:16

Har haft några jobbiga dagar då min gammelmormor gick bort i onsdags på sin dotters födelsedag. Så hann ju dit och säga hej då iaf. Men de känns väldigt tungt för de gick så snabbt så man hann ju inte riktigt me. Men känns ändå bra de gick fort så hon slapp ha så ont å lida. Himlen har då fått en riktig krutt ängel nu! Du va den bästa gammelmormor man kan ha.

Av Emilie Öberg - 3 september 2012 10:12

Idag blir lilltjejen 4 månader! Va tiden går fort!

Av Emilie Öberg - 2 september 2012 12:03

Igår fick vi klart felicias rum. Nåt små fix bara kvar. så inatt ha hon sovit där, de gick väl sådär hon vakna å kom till oss en stund men sen böka hon så mycke så då fick hon lägga sig i sin säng igen å hon somna på engång igen. Min stora tjej!

Av Emilie Öberg - 2 september 2012 11:37

Elwira ligger å tränar lite!

Av Emilie Öberg - 1 september 2012 20:57

Idag har mamma, jörgen å vicki varit hit å ätit och hjälpt till och skruva ihop ett kök till felicia och en hatthylla till oss. Städa har dom oxå gjort och flytta saker fram och tillbaka gått igenom massa kläder till barnen som vi fått i veckan. Vi har ju varit borta hela veckan först for vi till min ena moster å man och 4 barn och min kusin som vi sov hos, var där till onsdag kväll. Torsdag for vi med elwira till bvc för sen 3 mån vaccination. Efter de for vi vidare till umeå för påhälsning av nästa moster med barn. Hämtade massa kläder sen vidare till olas bröder för övernattning. Kom hem igår å då va jag riktigt häning hade huvudvärk å mådde illa för jag va så trött. Idag ha jag vare sådär men nu börjar ja må riktigt bra igen.

Här kommer en bild från idag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards